Heb ik altijd een e-ticket nodig om door de toegangspoortjes te kunnen?

Ja, je hebt altijd een e-ticket nodig om door de toegangspoortjes te kunnen. Alleen zo kunnen wij bijhouden hoeveel bezoekers er in het zwembad zijn. Heb je je e-ticket niet uitgeprint, dan kun je hem ook op je telefoon openen. Hou je telefoon vervolgens voor de paslezer en je kunt naar binnen. Mocht je ook je telefoon niet bij je hebben en ben je abonnementhouder, dan kun je met je klantenpas via de receptie naar binnen. Je staat dan mogelijk wel in een rij.

Ik wil mijn ticket verplaatsen naar een andere datum. Hoe doe ik dat?

Je kunt jouw kaartje omzetten naar een andere datum. Dat doe je door op mijn.sportbedrijf.nl bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen. Als je weer teruggaat naar ‘Mijn activiteiten’ zie je jouw ticket met de nieuwe datum.

Hoe vaak kan ik vooruit reserveren?

Je kunt tot drie keer toe vooruit reserveren. Heb je bijvoorbeeld op vrijdag drie reserveringen gemaakt voor maandag, dinsdag en woensdag. Dan kun je na de maandag van de eerste activiteit pas weer een nieuwe reservering maken voor op zijn vroegst de donderdag.

Kan ik mijn losse ticket annuleren?

Nee helaas kan je geen geld terugkrijgen. Wel kun je jouw kaartje omzetten naar een andere datum. Dat doe je mijn. sportbedrijf.nl door bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen.

Hoe koop ik een los ticket voor recreatief zwemmen of één van de andere zwemactiviteiten?

Om een los ticket te kopen hoef je geen account te hebben. Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Klik vervolgens op ‘Tickets & Reserveren’ onder de groene balk rechts bovenin. Selecteer jouw gewenste activiteit. Kies daarna wanneer je deze wilt gaan doen en hoeveel kaartjes je wil hebben. Tot slot klik je op deze pagina op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Er volgt een overzicht van jouw bestelling. Als alles klopt, klik je op ‘Doorgaan’. Als je niet bent ingelogd dan kun je er op de volgende pagina voor kiezen om als ‘Gast’ een kaartje te kopen. Vul hiervoor de gegevens in waarom gevraagd wordt en klik op het vinkje voor ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’.  Je kunt ook er voor kiezen om in te loggen of als je nog geen account hebt je te registeren. Als je je gastgegevens  of je inloggegevens hebt ingevoerd, kom je in het betaaloverzicht. Rond hier je bestelling af. Je ontvangt jouw ticket in je mail, en als hem via jouw account gekocht hebt ook in het menu ‘Mijn Profiel’. Daar vind je het ticket onder ‘Mijn aankopen’ en dan ‘Mijn activiteiten’. Je kunt na de aankoop geen geld terugkrijgen. Wel kun je de datum van je kaartje verplaatsen.