Kan ik in plaats van met met mijn e-ticket ook met met mijn klantenpas door de toegangspoortjes?

Nee dat kan niet. Je kan alleen met een e-ticket door de toegangspoortjes. Alleen zo kunnen wij bijhouden hoeveel bezoekers er in het zwembad zijn. Heb je je e-ticket niet uitgeprint, dan kun je hem ook op je telefoon openen. Hou je telefoon vervolgens voor de paslezer en je kunt naar binnen. Mocht je ook je telefoon niet bij je houden, dan kun je met je klantenpas via de receptie naar binnen. Je staat dan mogelijk wel in een rij.

Hoe sluit ik een abonnement/badenkaart af voor één van de zwemactiviteiten?

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Nadat je bent ingelogd kies je rechts bovenin onder de groene balk voor ‘Abonnement’. Heb je nog geen account, registreer je dan eerst. Onderin kies je voor één van de abonnementen. Tip: je kunt bij de zoekbalk de naam van jouw gewenste activiteit invullen om jouw abonnement sneller te vinden. Klik daarna op de groene knop ‘IN WINKELWAGEN’. Je ziet een totaaloverzicht van jouw bestelling. Als alles klopt klik je op ‘DOORGAAN’ en op de volgende pagina op ‘KLAAR’. Het abonnement/de badenkaart wordt gekoppeld aan jou account, vervolg door op ‘ÍN WINKELWAGEN’ te klikken. Je komt in het betalingsoverzicht terecht. Klik op ‘DOORGAAN’ om af te rekenen. Je kunt nu kiezen of je via iDEAL of met Credit Card wil betalen.  Je krijgt na het bestellen een bevestiging in je mail. Je kunt je abonnement/badenkaart ook terugvinden op jouw account. Ga daarvoor rechts bovenin naar ‘Mijn profiel’ en kies daar voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina selecteer je ‘Mijn abonnementen’.

Hoe vaak kan ik vooruit reserveren?

Je kunt tot drie keer toe vooruit reserveren. Heb je bijvoorbeeld op vrijdag drie reserveringen gemaakt voor maandag, dinsdag en woensdag. Dan kun je na de maandag van de eerste activiteit pas weer een nieuwe reservering maken voor op zijn vroegst de donderdag.

Ik heb een abonnement voor één van de zwemactiviteiten en wil hier graag voor reserveren. Hoe doe ik dat?

Log in op mijn.sportbedrijf.nl en klik rechts bovenin onder de groene balk op ‘Tickets & Reserveren’. Kies in het activiteitenmenu voor de activiteit in combinatie met het woord ‘abonnementhouder’ waar jij een abonnement voor hebt. Kies de datum waarop je wil deelnemen. Daarna kies je voor hoeveel abonnementhouders je wil reserveren. Klik na het invullen van je persoonlijke gegevens op de groene knop ‘Valideren’.